Aktualności

Autor: I.A./J.K. | Data publikacji: 31 Stycznia 2022

Decyzje podatkowe dostarczą pracownicy urzędu

31 Stycznia 2022, Autor: I.A./J.K.

Od środy 2 lutego pracownicy Urzędu Miasta Ełku roznoszą do domów decyzje podatkowe. Dostarczanie pism będzie odbywało się z zachowaniem zasad ochrony osobistej, a każda z osób będzie posiadała ważny certyfikat szczepienia COVID-19. Mieszkańcy, których nie będzie w domu a otrzymają awizo, będą mogli odebrać korespondencję w Biurze Obsługi Podatkowej (pok. 04) od poniedziałku do piątku do godz. 16.30.

Decyzje podatkowe będą dostarczane do domów od 2 lutego 2022 roku jedynie przez pracowników Urzędu Miasta Ełku.

Osoby zaangażowane w dostarczanie decyzji podatkowych bezpośrednio do domów mieszkańców będą posiadały ośrodki ochrony osobistej, tj. maseczki oraz rękawiczki jednorazowe. Każdy z pracowników będzie także zaszczepiony przeciw COVID-19 i w razie potrzeby okaże ważny certyfikat.

Jeżeli w dniu dostarczenia korespondencji nie będzie kogoś w domu i otrzyma awizo, będzie mógł odebrać decyzję osobiście w Urzędzie Miasta Ełku w Biurze Obsługi Podatkowej (pok. 04) niski parter. Wejście z boku budynku.

Biuro będzie wydawało decyzje od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.30-16.30.

Kategorie aktualnośći: